Ta strona używa cookies zgodnie z polityką cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij [x]

Franchising–czyli klucz do przyszłości

Autor: Joanna Nowak, Mieczysław T. Starkowski | Nazwa wydawnictwa: Business Press | ISBN: 9788390116976

Franchising jest pojęciem trudnym do przetłumaczenia na język polski. Polega on na przekazywaniu przez działającą już na rynku firmę, z reguły uznaną, prawa do korzystania z dobra, które jest własnością. Przedmiotem franchisingu może być procedura działalności usługowej, receptura i organizacja produkcji, sprzedaż produktów, know-how, marka firmy "good will". Książka wyjaśnia koncepcję franchisingu oraz przybliża możliwości jej zastosowania w polskich warunkach. Omówiono zasady franchisingu, pozytywne i negatywne aspekty umowy franchisingu, pozytywne i negatywne aspekty umowy franchisingowej. Wszystkie zagadnienia poparto przykładami z działalności konkretnych firm. Książka zawiera też wykaz firm działających w oparciu o umowę franchisingową w Polsce, wraz z krótką ich charakterystyką merytoryczno -organizacyjną.
Zobacz również Książki Joanna Nowak, Książki Mieczysław T. Starkowski.

Produkt niedostępny
Forum

Opinie i recenzje na temat Franchising–czyli klucz do przyszłości: brak